Laur konsumenta

Konsumencki Lider Jakości 2016

Złote godło Konsumenckiego Lidera Jakości w kategorii „fotoksiążka” konsumenci przyznali marce CEWE. Zadecydowała o tym ciekawa oferta, solidna jakość oraz 100% gwarancja zadowolenia. Wśród osób wskazujących CEWE znaleźli się głównie ludzie młodzi, pomiędzy 25 a 44 rokiem życia.

Odpowiadając na pytanie respondenci wskazali CEWE jako lidera jakości ze względu na doskonałą jakość wykonania, szeroki asortyment oraz terminowość.

KONSUMENCKI LIDER JAKOŚCI 2016 to ogólnopolski, promocyjny program konsumencki, prowadzony przez Redakcję Strefy Gospodarki. Głównym celem badań prowadzonych w ramach tego projektu mają na celu wyłonienie Liderów Jakości usług i produktów dostępnych na polskim rynku. W tegorocznym badaniu wzięto pod uwagę opinię blisko 12000 respondentów, którzy wyłonili liderów jakości w poszczególnych kategoriach produktowych. Wyniki przeprowadzonego badania wskazują o dużym stopniu świadomości marki CEWE, jej rozpoznawalności oraz jakości świadczonych usług.

Dziękujemy za uznanie!

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej