Gwarancja zadowolenia

Gwarancja zadowolenia – na wszystkie produkty !

Droga Klientko, Drogi Kliencie!

Zależy nam na tym, abyście zawsze byli zadowoleni ze swojej osobistej CEWE FOTOKSIĄŻKI oraz wszystkich realizowanych w naszym serwisie zamówień. Z uwagi na to, że jest to dla nas priorytetem, gwarantujemy Wam produkty i usługi na wysokim poziomie.

Jeśli macie obawy związane ze swoim zamówieniem - nasz Dział Obsługi Klienta chętnie wesprze Was przez siedem dni w tygodniu. We wszystkich kwestiach związanych z zamówieniem jesteśmy do Waszej dyspozycji codziennie.

Jeśli otrzymany produkt Cię nie zadawala, w ciągu 30 dni kalendarzowych od złożenia zamówienia możesz się do nas zgłosić. Podaj nam powód swojego niezadowolenia, wtedy wykonamy Twoje zamówienie jeszcze raz, całkiem za darmo, lub zwrócimy pieniądze na podstawie przedstawionego paragonu / faktury - GWARANTUJEMY!

Kiedy obowiązuje Gwarancja Zadowolenia?

Gwarantujemy wyprodukowanie i dostawę wysokiej jakości i wolnych od wad usług fotograficznych zamówionych w naszym serwisie.

W przypadku, gdy mimo prawidłowego użytkowania w okresie 30 dni od złożenia zamówienia znajdziesz powód do niezadowolenia, wykonamy Twoje zamówienie jeszcze raz za darmo lub zwrócimy pieniądze.

Jakie są możliwości zwrotu?

Jeśli zamówienie zostało zamówione z dostawą pocztą lub kurierem i nie jesteś z niego zadowolony, zgłoś to drogą
mailową: ops@fotojoker.pl lub telefonicznie pod numerem: 77/406-31-82 i odeślij nam otrzymany produkt. W treści maila prosimy podać swoje dane kontaktowe, 12-to cyfrowy numer zamówienia oraz powód zwrotu. Na Twoje życzenie zlecimy w UPS odbiór przesyłki bezpośrednio od Ciebie. Odbiór od Ciebie jest bezpłatny. Po otrzymaniu Twojej przesyłki przystąpimy natychmiast do ponownej produkcji lub zależnie od Twojej decyzji przygotujemy zwrot pieniędzy.

Jeśli zamówienie było odebrane w salonie i nie jesteś z niego zadowolony, oddaj je Pracownikowi w tym samym salonie ( wraz z dowodem zakupu, oryginalna kopertą i projektem na CD). Po otrzymaniu Twojego zlecenia przystąpimy do ponownej produkcji lub zwrócimy pieniądze.
W przypadku ponownej produkcji nowy produkt będzie wkrótce do odbioru w tym samym salonie.

W przypadku wybrania opcji zwrotu pieniędzy, nastąpi on też w tym samym salonie.

Która opcja jest dla Ciebie najlepsza? Chętnie pomożemy w podjęciu decyzji.

Jak długo obowiązuje prawo do zwrotu?

Od dnia złożenia zamówienia na dowolną usługę z oferty, w przypadku niezadowolenia z produktu, masz 30 dni kalendarzowych na jego zwrot pod warunkiem podania numeru zlecenia oraz dołączenia faktury lub paragonu fiskalnego.

Możliwości kontaktu

Pracownicy naszego Działu Obsługi Klienta są osiągalni
telefonicznie pod numerem: 77/406-31-82 oraz
mailowo ops@fotojoker.pl


* Dostępność: codziennie, od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 8:00 do 22:00 poza oficjalnymi świętami.

 

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej