Gwarancja zadowolenia

CEWE FOTOPRODUKTY Gwarancja zadowolenia

Szanowni Klienci,

Wasza satysfakcja to podstawa naszej działalności. Dbamy więc o to, aby każdy nasz produkt w pełni spełniał Wasze oczekiwania. Nasz Dział Obsługi Klienta jest dyspozycyjny przez 7 dni w tygodniu, od godziny 9.00 do 22.00 (w niedzielę od 10.00 do 22.00). Nie skontaktujesz się z nami tylko w dni wolne ustawowo od pracy, ale zawsze można przesłać nam wiadomość mailową. Odpowiemy na nią, kiedy tylko wrócimy do biura. W razie jakichkolwiek pytań, czekamy na kontakt:

e-mail:ops@fotojoker.pl

telefon: 77 406 31 82

Jeśli klient jest szczęśliwy, to my tym bardziej. Dlatego stworzyliśmy Gwarancję Zadowolenia.

Nasi zadowoleni klienci

Gwarancja zadowolenia

Jak działa Gwarancja Zadowolenia?

W przypadku, gdy dostarczony Klientowi produkt nie spełnia jego oczekiwań, można się do nas zgłosić z uwagami. Klienci mają na to aż 30 dni kalendarzowych, licząc od momentu złożenia zamówienia. Po przedstawieniu powodu swojego niezadowolenia, Klient na pewno uzyska satysfakcjonujące go rozwiązanie. Możemy bezpłatnie wykonać zamówienie ponownie lub zwrócić pieniądze na podstawie okazanej faktury/paragonu.

Kiedy obowiązuje Gwarancja Zadowolenia?

Obowiązuje zawsze i każdego naszego klienta. Gwarantujemy wyprodukowanie i dostawę najwyższej jakości produktów wolnych od wad.
Jest aktywna zawsze i dla każdego naszego klienta. Gwarantujemy produkcję i dostawę najwyższej jakości, wolnych od wad produktów. Pragniemy, aby CEWE FOTOKSIĄŻKA satysfakcjonowała Klientów w 100%, dlatego, jeżeli mimo prawidłowego użytkowania produktu już po upływie 30 dni pojawiłyby się jakieś wady, skontaktuj się z nami – znajdziemy zadowalające Cie rozwiązanie.

W jaki sposób moge dokonać zwrotu?

Gwarancja zadowolenia

Jeżeli zamówienie zostało dostarczone kurierem lub pocztą i nie sprostało oczekiwaniom Klienta, sprawę można zgłosić drogą mailową: ops@fotojoker.pl lub telefonicznie pod numerem:

77 406 31 82

W przypadku wiadomości przesłanej mailem, prosimy o umieszczenie w treści swoich danych kontaktowych i 12-cyfrowego numeru zamówienia. Poprosimy o odesłanie nam zamówienia, dostarczenie go do dowolnego punktu Fotojoker lub zlecimy firmie UPS darmowy odbiór przesyłki ze wskazanego przez Klienta adresu. Gdy przesyłka do nas dotrze, natychmiast przystąpimy do dalszego rozwiązywania tej sytuacji (nowy produkt lub zwrot pieniędzy).

Co z zamówieniami stacjonarnymi?

Jeśli zamówienie odebrano w salonie Fotojoker i nie spełniło oczekiwań Klienta, należy oddać je pracownikowi tego punktu (razem z dowodem zakupu, oryginalną kopertą i projektem na płycie CD). Po otrzymaniu zlecenia przystąpimy do ponownej produkcji lub zwrócimy pieniądze. W przypadku ponownej produkcji, nowy produkt wkrótce będzie do odbioru w tym samym salonie. Jeżeli wybrano opcję zwrotu pieniędzy, odzyskuje się je również miejscu odbioru zamówienia.

Jak długo obowiązuje prawo do zwrotu?

Od dnia złożenia zamówienia na dowolną usługę z oferty, w przypadku niezadowolenia z produktu, masz 30 dni kalendarzowych na jego zwrot pod warunkiem podania numeru zlecenia oraz dołączenia faktury lub paragonu fiskalnego.

Zadzwoń lub napisz do nas

Kundenstimmen

telefon

Dział Obsługi Klienta

E-Mail

Zadzwoń już teraz:

Od poniedziałku do niedzieli:

Pn. - pt: 9:00 - 22:00

Sb. - nd: 10:00 - 22:00

**za wyjątkiem dni świątecznych

Napisz do nas:

Jesteśmy po to aby Ci pomóc.

Napisz do nas
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej