Jak poruszać się po sklepie fotojoker.pl ? 
 


Oferta sklepu Fotojoker (drzewo kategorii po lewej stronie) podzielona jest na kategorie główne (np. aparaty cyfrowe, drukarki itp.), z których każda następnie dzieli się na podkategorie producentów. Np. kategoria "Karty pamięci" podzielona jest na rodzaje kart (compact flash, secure digital itd.). W głównej części strony znajdują się produkty z wybranej kategorii lub artykuły promocyjne, jeśli otworzymy Stronę Główną. Po prawej stronie widzimy zawsze produkty z naszej ograniczonej czasowo oferty specjalnej (które nazywamy "Ofertą miesiąca"). W górnej części strony dostępny jest Panel Osobisty, w którym mogą Państwo logować się na swoje Konto Klienta, a także przeglądać i zmieniać zawartość swojego Koszyka. Pomoc i dostęp do szczegółowych informacji dot. 

działania sklepu zawsze znajdą Państwo w szarym pasku menu, widocznym u góry i na dole każdej strony: 
- Promocje (szybki dostęp do produktów, które akurat są w promocji) 
- Przegląd sklepów (zawiera informacje o salonach, w których mogą Państwo odbierać zamówiony sprzęt a także składać reklamacje) 
- Regulamin (regulamin zakupów w sklepie fotojoker.pl) 
- Mapa serwisu (wykaz wszystkich elementów sklepu internetowego aby łatwo dotrzeć do strony, której Państwo szukają) 
- Pomoc (opis jak poruszać się, po sklepie, jak kupować i realizować zamówienie) 
- Kontakt (informacje, jak można skontaktować się z obsługą sklepu internetowego) 

Do Państwa dyspozycji jest także Wyszukiwarka Produktów (w prawym górnym rogu strony) z zaawansowanymi funkcjami wyszukiwania.



Jak kupować w sklepie fotojoker.pl ? 


Jeżeli znajdujesz w naszej ofercie produkt, który chcesz zakupić, musisz podjąć następujące czynności: użyć przycisku "KUP TERAZ" - co spowoduje dodanie wybranego towaru do zawartości Państwa Koszyka. Wybrany towar będzie widoczny w polu koszyka "Twój koszyk". Aby usunąć towar z koszyka należy użyć przycisku "Idź do koszyka" a następnie "Opróżnij". Następnym krokiem jest wybór sposobu odbioru towaru : 

  • zamówienie- zakup przez Internet z dostawą do domu. Przesyłka kurierem.

  • rezerwacja - zakup w salonie stacjonarnym CEWE FOTOJOKER


oraz wybór formy zapłaty: 

za pobraniem - opłata realizowana przy odbiorze przesyłki od kuriera


przelew bankowy - przedpłata na konto: Cewe Sp. zo.o. ul. Strzelecka 11, 47-230 Kędzierzyn-Koźle; Bank Pekao S.A. Oddział Gliwice: 67 1240 4272 1111 0000 4833 5573. W tytule przelewu prosimy wpisać nr zamówienia.


zakup - płatność w sklepie stacjonarnym - wyłącznie w przypadku odbioru osobistego w wybranym w rezerwacji salonie CEWE FOTOJOKER. Akceptujemy gotówkę, karty płatnicze, bony podarunkowe oraz płatność na raty.

karta kredytowa - szybka i bezpieczna forma płatności kartą kredytową

raty (Bank BGŻ BNP PARIBAS) - z chwilą przyjęcia zamówienia/rezerwacji do realizacji bank uruchamia procedurę ratalną, zamówienie/rezerwacja zostaje sfinalizowane w momencie otrzymania przez sklep numeru umowy kredytowej 

Kolejne okno umożliwia weryfikację i modyfikację swoich danych adresowych, jak również danych do faktury VAT. Faktura jest wystawiana do każdego zakupu przy wybraniu opcji dostawy przesyłką kurierską do domu. Ostatnim krokiem jest możliwość potwierdzenia zamówienia oraz wprowadzonych danych przy użyciu przycisku "Zatwierdź". Następuje bezpłatna rezerwacja artykułu, którego zakupu (zawiązania umowy kupna-sprzedaży) będzie można dokonać w salonie firmowym, na warunkach opisanych w Regulaminie sklepu. Do momentu zakupu towaru (a zatem zrealizowania rezerwacji) rezerwacja może zostać anulowana, bez żadnych Państwa kosztów. Potwierdzeniem przyjęcia zamówienia i złożenia rezerwacji na artykuł, jest powiadomienie wysyłane poprzez e-mail na podany w danych kontaktowych adres. Wszelkie zmiany w statusie realizowanego zlecenia potwierdzane są poprzez e-mail. Z tego powodu bardzo ważne jest podanie poprawnego adresu poczty elektronicznej, a także ewentualne odblokowanie filtrów "antyspamowych". 



Rejestracja i logowanie 


Aby móc kupować w sklepie fotojoker.pl, wymagana jest wcześniejsze założenie konta klienta. Rejestracja użytkownika polega na wypełnieniu odpowiedniego formularza, w którym należy podać dane niezbędne do identyfikacji. Formularz dostępny jest pod przyciskiem "Rejestracja" (lub "Nowy Klient" w okienku podglądu Koszyka). Dane podane w formularzu zostają przypisane do wybranego identyfikatora użytkownika, potwierdzanego ustawionym hasłem. Na stronie Moje konto istnieje możliwość zmiany danych. Uwaga: Wymagane jest podanie poprawnego i aktywnego konta poczty elektronicznej, niezbędnego do odbierania informacji o stanie zamówienia. 


Dostawa zamówionego / zarezerwowanego towaru 


Zamówione produkty może dostarczyć Państwu kurier. Proszę pamiętać, aby przy odbiorze przesyłki sprawdzić jej zewnętrzny stan (czy nie zachodzi podejrzenie zniszczenia lub włamania do przesyłki) oraz czy zawartość paczki jest zgodna z zamówieniem. Na dokładne sprawdzenie zamówionego sprzętu dajemy Państwu 10 dni, w ciągu których mogą Państwo zgłosić nieprawidłowości obsłudze sklepu, kontaktując się z Infolinią. Możesz również odebrać zarezerwowany towar osobiście w wybranym salonie CEWE FOTOJOKER. W przypadku dostawy zamówienia przesyłką kurierską, aby upewnić się, że zamówienie dotarło do Państwa 
w takiej samej formie, jak zostało przez nas wysłane, proszę zwrócić szczególną uwagę na: 

- Czy przesyłka jest oklejona oryginalną białą taśmą z czerwonym logo CEWE FOTOJOKER ? 
- Czy pudełko zewnętrzne lub taśma nie jest przecięte lub rozerwane ? 
- Czy pudełko zewnętrzne nie jest wgniecione lub zgniecione ? 
- Czy przesyłka NIE jest oklejona przeźroczystą taśmą, lub taśmą inną niż oryginalna z logo CEWE FOTOJOKER ? 
- Czy naklejka z adresem nie nosi śladów odklejenia z przesyłki ? 

W przypadku gdyby któryś z powyższych punktów nie został spełniony, proszę pamiętać o sporządzeniu Protokołu Szkody wraz z kurierem, gdyż tylko ten dokument, poprawnie sporządzony, będzie mógł być podstawą do roszczeń (np. uzupełnienia brakującego sprzętu lub zwrotu sprzętu zniszczonego w transporcie). 



Co oznacza status mojego zamówienia ? 


Zamówienie złożone w Sklepie Internetowym e-Fotojoker może podczas realizacji otrzymać jeden z poniższych statusów: 
- Nowe zlecenie - oznacza zamówienie / rezerwację, które zostało złożone i oczekuje w kolejce do realizacji. Takie zamówienie / rezerwacja zostanie przesortowane do realizacji w salonie lub drogą wysyłkową. 
- Oczekuje na wysyłkę - oznacza, że rezerwacja została zweryfikowana, a zamówiony towar znajduje się w magazynie Sieci, gotowy do wysyłki na salon, wraz z najbliższą dostawą towaru. 
- W drodze do sklepu - rezerwowany towar został już wysłany do salonu. 
- W trakcie realizacji - zamówienie zostało zweryfikowane, skompletowane i przygotowane do wysyłki do Klienta, za pośrednictwem firmy kurierskiej. 
- Gotowe do odebrania - rezerwacja oczekuje na odbiór w wybranym salonie. Mają Państwo od tej chwili 3 dni na odebranie zamówionego sprzętu. 
- Zakończone - zamówienie zostało wysłane do Klienta kurierem lub towar rezerwowany został odebrany osobiście. 
- Nie odebrano - Klient zrezygnował z odebrania rezerwowanego sprzętu. 
- Anulowano - Zamówienie / Rezerwacja została anulowana na prośbę Klienta. 
- Zwrot towaru - Towar wrócił do naszego sklepu celem realizacji reklamacji. 



Gwarancja i zwrot produktu 


Proszę szczególną uwagę zwrócić na towar odbierany w wybranym salonie CEWE FOTOJOKER, gdzie dochodzi do zakupu towaru w siedzibie przedsiębiorstwa. 
W przypadku dostawy kurierem proszę pamiętać, aby przy odbiorze paczki dokładnie sprawdzić, czy nie uległa ona uszkodzeniu podczas transportu. W przypadku jeśli uważasz, że produkt wewnątrz posiada wyraźne uszkodzenia, spisz wraz z kurierem protokół uszkodzenia (można to zrobić po uiszczeniu opłaty za przesyłkę). Szczegółów na temat spisania protokołu uszkodzenia przesyłki udzieli Państwu kurier osobiście. Każdy towar w sklepie www.fotojoker.pl objęty jest gwarancją producenta oraz warunkami rękojmi, zgodnie z odpowiednimi ustawami. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia produktu, skontaktuj się z przedstawicielem sklepu CEWE FOTOJOKER pod adresem e-mail który znajdziesz w zakładce "Kontakt" i opisz usterkę oraz podaj swoje dane osobowe i dane swojego zamówienia. Otrzymasz wówczas szczegółowe informacje na temat dalszego postępowania z uszkodzonym towarem. W większości przypadków producenci prowadzą własne punkty serwisowe, w których możesz dokonać naprawy gwarancyjnej uszkodzonego sprzętu, całkowicie bez konieczności konsultacji z nami - szczegóły znajdziesz na karcie gwarancyjnej dołączonej do produktu. Aby ułatwić Państwu szybką realizację naprawy gwarancyjnej należy wysłać dany sprzęt do serwisu wskazanego w karcie gwarancyjnej, na koszt tego serwisu, za pośrednictwem firmy kurierskiej (wskazanej po wcześniejszej konsultacji telefonicznej z danym serwisem). Dodatkowo jest dostępna dla Państwa sieć naszych sklepów w kraju. 


Serwisy głównych producentów sprzętu 

Większość producentów posiada w Polsce autoryzowane serwisy wykonujące zarówno naprawy gwarancyjne, jak również pogwarancyjne. Dlatego, po wystąpieniu usterki, należy reklamowany towar bezpiecznie zapakować w oryginalne bądź zastępcze opakowanie i wysłać bezpośrednio do jednego z Punktów Serwisowych podanych poniżej. Prosimy dołączyć również następujące elementy: 
- kopię dowodu zakupu (faktury lub paragonu fiskalnego), 
- kartę gwarancyjną, 
- jak najdokładniejszy opis występującego problemu, okoliczności wystąpienia, 
- swoje dane kontaktowe (adres zwrotny, telefon). 

Przeważnie gwarancja producenta przewiduje pokrycie całości lub części tych kosztów przez autoryzowany serwis, jednak należy zawsze uzgodnić szczegóły wysyłki z serwisem przed wysłaniem paczki.



Jak dokonać zakupu na raty? 


I . Dokonanie zakupu na raty jest możliwe gdy wybiorą Państwo odbiór osobisty w jednym z naszych salonów.W chwili obecnej dajemy Państwu do wyboru kilkadziesiąt różnych programów ratalnych w kilku najbardziej popularnych bankach. Wybór najwygodniejszego dla Państwa programu ratalnego ułatwią nasi wykwalifikowani sprzedawcy, służąc Państwu pełną informacją na temat poszczególnych banków i planów ratalnych. 

W tej chwili kredytów ratalnych udzielają banki: Alior Bank oraz BGŻ BNP PARIBAS 

W celu podpisania umowy ratalnej, potrzebne jest zaledwie kilka dokumentów oraz 10 minut czasu. Wymagane dokumenty uzależnione są od sposobu uzyskiwania dochodu: 

  • Zatrudnieni na umowę o pracę oraz emeryci - wystarczą dwa dokumenty tożsamości (dowód osobisty lub karta stałego pobytu oraz prawo jazdy, paszport, legitymacja służbowa lub książeczka ubezpieczeniowa). Zaświadczenie o zarobkach przeważnie nie jest wymagane; 

  • Renciści - dwa dokumenty tożsamości oraz decyzja z ZUS o przyznaniu renty; 

  • Osoby prowadzące własną działalność gospodarczą - dwa dokumenty tożsamości, dokument z GUS świadczący o rejestracji firmy (z nadaniem numeru REGON) oraz 
    dowody 3 ostatnich wpłat za ZUS; 

  • Osoby prowadzące gospodarstwo rolne - dwa dokumenty tożsamości oraz zaświadczenie o niezaleganiu z płatnościami w KRUS; 

  • Osoby pracujące za granicą (na terenie UE) - dwa dokumenty tożsamości oraz umowę o pracę (w języku angielskim, niemieckim lub czeskim). Tylko dla zameldowanych w woj. przygranicznych! 


Proszę pamiętać jednak, że aby sporządzić umowę ratalną, konieczne jest, aby okres uzyskiwania dochodu trwał dłużej niż 3 miesiące przed podpisaniem umowy oraz wykraczał poza termin spłaty całości kredytu (w przypadku umowy o pracę na czas określony).

Proces zakupu na raty:

  1. Złożyć zamówienie 
    poprzez stronę internetową www.fotojoker.pl

  2. Wybrać sposób dostawy - "Rezerwacja - zakup w salonie stacjonarnym" 

  3. Wybrać sposób zapłaty - "Płatność w kasie sklepu" 

  4. Po otrzymaniu powiadomienia o statusie "Gotowe do odbioru" udać się do wybranego wcześniej salonu. 

  5. W kasie sklepu zostanie sporządzona umowa ratalna na wybranych przez Państwo warunkach. 


Wszystkich dalszych informacji udzielą Państwu sprzedawcy w salonie. Koszt kredytu oraz symulację spłat umowy ratalnej może przeprowadzić dla Państwa tylko przedstawiciel banku-sprzedawca w wybranym przez Państwa sklepie. 

I . Oferujemy również dokonanie zakupu na raty drogą wysyłkową Kredytu ratalnego udziela BANK BGŻ BNP PARIBAS. Cała procedura została dla Twojej wygody i oszczędności czasu maksymalnie uproszczona. Aby zapoznać się z dokładnym kosztem kredytu dla zamówień dostarczonych do domu, zapraszamy do skorzystania z naszego kalkulatora ratalnego, który wyliczy dokładny koszt kredytu dla każdego z dostępnych okresów spłaty. 


Całość sprowadza się do kilku kroków: 

1. Złożenie zamówienia w sklepie internetowym. Jako formę płatności wybierz raty. 
2. Czekaj na wiadomość mailową z Banku, zawierającą link do wniosku kredytowego oraz niezbędne instrukcje. Kliknij link. 
3. Wypełnij uważnie wniosek kredytowy. Staranne uzupełnienie wszystkich pól pozwoli nam na lepszą analizę Twojego wniosku. 
4. Sprawdź poprawność danych które wpisałeś do wniosku, gdyż ewentualne błędy mogą utrudnić, przedłużyć lub wręcz uniemożliwić skorzystanie z kredytu. Wyślij wniosek. 
5. Wstępna decyzja o przyznaniu lub odmowie przyznania kredytu zostanie niezwłocznie przesłana na wskazany we wniosku kredytowym adres e-mail. 
6. Otrzymaną Umowę wydrukuj w 2 egzemplarzach, podpisz we wskazanych miejscach, dołącz niezbędne dokumenty i w zależności od wybranej we wniosku opcji (poczta,kurier): wyślij pocztą lub przekaż kurierowi. 
7.Po zweryfikowaniu dokumentów i ostatecznej akceptacji umowy kredytowej zamówiony towar zostanie wysłany na adres dostawy wskazany we wniosku kredytowym. 
8. Blankiet spłaty wraz z podpisaną przez BANK BGŻ BNP PARIBAS umową kredytową otrzymasz poczta. 


Jak kupić towar na firmę w sklepie fotojoker.pl ? 


Jeśli chcesz otrzymać fakturę VAT, nie zapomnij wpisać prawidłowych i kompletnych danych w pola "Dane do Faktury VAT". 


Błędy w działaniu witryny fotojoker.pl - co robić ? 


W przypadku napotkania trudności z obsługą witryny sklepu, lub napotkania błędów w oprogramowaniu sklepu prosimy o kontakt z działem informatycznym sklepu fotojoker.pl pod adresem e-mail (kontakt@fotojoker.pl 


Polityka prywatności - bezpieczeństwo danych osobowych 


Podane przez Ciebie podczas rejestracji dane są wykorzystywane jedynie na użytek wewnętrzny CEWE w celach identyfikacyjnych, niezbędnych do zrealizowania zamówienia, i nie będą udostępniane osobom trzecim. Jeżeli zgodziłeś się na otrzymywanie materiałów marketingowych, możesz mieć pewność, że oznacza to, iż raz na jakiś czas możesz otrzymać biuletyn z informacjami o nowościach w ofercie sklepu. Ochrona Twoich danych jest dla nas najważniejszym priorytetem i możesz mieć pewność, że nie trafią one w niepowołane ręce.

Jeżeli nie znajdujesz na tej liście odpowiedzi na Twoje wątpliwości, napisz na adres podany w zakładce "Kontakt" używając adresu działu odpowiedzialnego za dany problem.