Fotojoker nagrodzony certyfikatem Superbrands
Telefon Fotojoker, kontakt
Znajdź sklep Fotojoker

Marka Fotojoker wyróżniona
prestiżowym certyfikatem Superbrands!

Fotojoker dołączył do grona tak prestiżowych marek jak: Mercedes-Benz, LOT, Visa, Orlen, Apart, Jaguar, Rolex, PZU, Nikon, Milka, które również są laureatami Superbrands.

Superbrands to międzynarodowa organizacja, która od 1994 roku wyróżnia najlepsze marki i wspiera ich dalszy rozwój. Co roku analizuje ponad 2 000 marek konsumenckich. W proces oceny zaangażowanych jest ponad 15 tysięcy konsumentów oraz 50 ekspertów branżowych.

Kluczowym elementem Procesu Certyfikacji Superbrands jest badanie konsumenckie. Badanie Superbrands to jedno z szerzej zakrojonych konsumenckich badań siły i wizerunku marki w Polsce. Badanie realizowane jest przez Instytut badawczy ARC Rynek i Opinia. W raportach znajdują się dane dotyczące znajmości marki, poziomu i profilu rekomendacji oraz wskaźników doświadczenia klienta.

Marki, które pozytywnie przejdą Proces Certyfikacji, otrzymują certyfikat oraz tytuł Superbrands. Marki zapraszane do Klubu Superbrands wybierane są w drodze niezależnych badań oraz w ramach restrykcyjnego procesu oceny dokonywanej przez Rady Marek, w skład których wchodzą krajowi eksperci z dziedziny marketingu, reklamy, PR i brandingu. Do Klubu nie można się zgłosić – tylko marki, które przejdą przez proces selekcji i uzyskają w nim odpowiednie wyniki mogą uzyskać tytuł Superbrands oraz zaproszenie do Klubu. 

Proces certyfikacji

Proces certyfikacji składa się z dwóch etapów. W pierwszym z nich tworzona jest lista ponad 2000 marek w oparciu o niezależne badania rynku prowadzone przez Superbrands we współpracy z instytutem badawczym. Badanie jest prowadzone na próbie ponad 15 000 respondentów. Na tym etapie mierzony jest poziom rekomendacji oraz znajomości marki wśród konsumentów.

Do drugiego etapu certyfikacji przechodzi ponad 800 marek z których najlepsze wybierają eksperci z Rady Marek. Biorą oni pod uwagę przejrzystość działania marki oraz wyróżnialność marki na tle konkurencji.

Rada Marek to gremium ekspertów, w którym zasiadają wyłącznie osoby z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie marketingu, badań, strategii, brandingu, reklamy i PR – osób, które są autorytetami od wizerunku marki. Wachlarz doświadczeń, który prezentują i różnorodne spojrzenie pozwalają w kompleksowy sposób przyjrzeć się markom. Zrzeszone w Radzie Marek osoby niejednokrotnie identyfikują się z Superbrands i jako „Eksperci od marek” aktywnie uczestniczą w życiu organizacji dzieląc się swoją wiedzą i doświadczeniem poprzez aktywność na spotkaniach, business mixerach i opracowywanie artykułów eksperckich.

Źródło: Superbrands.pl

Historia Marki

1995 – powstanie firmy FOTOJOKER w Kędzierzynie - Koźlu
2002 – FOTOJOKER otwiera swój 119 sklep i zatrudnia ponad 440 osób
2004 – przeniesienie firmy oraz laboratorium fotograficznego do nowej siedziby
2005 – uruchomiono sprzedaż przez internet
2005-2015 – poszerzanie zakresu usług oraz produktów w ofercie
2015 – odświeżenie logotypu oraz wyglądu sklepów
2016 – uruchomienie wypożyczalni sprzętu fotograficznego


To czego nie wiedziałeś o Marce

35 milionów – tyle łącznie CEWE FOTOKSIĄŻEK wyprodukowano w Europie
300 000 – tylu w przybliżeniu stałych klientów posiada FOTOJOKER

Osiągnięcia

FOTOJOKER jako część koncernu CEWE wspiera inicjatywy mające na celu ochronę środowiska oraz pomaga instytucjom, które opiekują się dziećmi.

Z zakresu ochrony środowiska laboratorium fotograficzne w Kędzierzynie-Koźlu posiada certyfikat FSC, co oznacza, że produkty własne FOTOJOKER są produkowane w zgodzie z naturą, szczególnie w zakresie zrównoważonego zarządzania lasami.

Kolejnym programem w którym uczestniczy sztandarowy produkt FOTOJOKERa – CEWE FOTOKSIĄŻKA jest Stand For Trees. Oznacza to, że jest ona produkowana w sposób neutralny dla klimatu, a zużycie CO2 jest niwelowane poprzez sadzenie drzew w Kenii oraz inne programy wspierające naturę w tym regionie.

FOTOJOKER działając w ramach koncernu CEWE wspiera również inicjatywy, które pomagają najmłodszym. Dzięki współpracy z fundacją „AKogo?” Ewy Błaszczyk pomaga dzieciom wymagającym rehabilitacji po urazach neurologicznych. Jest również partnerem wspierającym SOS Wioski Dziecięce, których celem jest pomoc dzieciom będących w trudnej sytuacji rodzinnej.

FOTOJOKER organizuje lub współorganizuje wiele konkursów zarówno krajowych jak i międzynarodowych. Jednym z nich jest coroczny konkurs fotograficzny Our World Is Beautiful, do którego w 2015r., napłynęło niemal 100 000 zgłoszeń w 6 kategoriach. Skupia on fotografów z całego świata, którzy swoimi fotografiami rywalizują o nagrody o łącznej wartości ponad 80 000 euro.

Jednym z największych konkursów na szczeblu krajowym, który współorganizuje FOTOJOKER jest CEWE FOTOKSIĄŻKA roku. Jest on organizowany co roku, a główną nagrodą jest luksusowa wycieczka. Uczestnicy zgłaszają CEWE FOTOKSIĄŻKI, które przygotowali w trakcie trwania konkursu, w 2015r. było ich ponad 1 300.

CEWE FOTOKSIĄŻKA jako produkt własny FOTOJOKERa jest również wyróżniana licznymi nagrodami oraz oznaczeniami jak np. Złote Godło Konsumenckiego Lidera Jakości 2016r., w kategorii fotoksiążka. Razem z oprogramowaniem do projektowania CEWE FOTOŚWIAT jest też wysoko oceniania przez takie redakcje jak PC Format czy Foto-Kurier.



Masz pytanie? Zadzwoń:
77 / 406 31 82
pn - pt: 9:00 - 22:00 | sb - nd: 10:00 - 22:00

e-mail: kontakt@fotojoker.pl

Twitter
Masz pytanie? Zadzwoń:
77 / 406 31 82
pn - pt: 9:00 - 22:00 | sb - nd: 10:00 - 22:00

e-mail: kontakt@fotojoker.pl

Facebook Fotojoker Twitter Fotojoker Google Plus Fotojoker Instagram Fotojoker