Najczęściej zadawane pytania

Czy nadal mogę zamawiać?

Wszystkie nasze produkty nadal można zamawiać. Dzięki 13 laboratoriom fotograficznym w całej Europie, CEWE ma mocną pozycję na rynku. Nawet jeśli jedno laboratorium będzie zmuszone ograniczyć lub zaprzestać produkcji, Wasze zamówienia przekierujemy do innego, gdzie zostanie zrealizowane i wysłane.

Nasza produkcja pracuje w ściśle określonym i oddzielnym systemie zmianowym, aby ryzyko zachorowania pracowników było jak najniższe. Dzięki tym i wielu innym środkom, robimy wszystko, aby zapewnić ochronę naszym pracownikom oraz dbamy, aby Twoje produkty zostały dostarczone na czas. Nasze systemy projektowe nadal działają bez zmian zarówno w wersji online, jak i oprogramowania CEWE FOTOŚWIAT. Jedynym ograniczeniem jest brak możliwości zamówienia z odbiorem w sklepie CEWE FOTOJOKER.

Czy terminy dostaw uległy zmianie?

Aktualnie produkujemy i dostarczamy zamówienia z normalną prędkością. Wszystkie firmy kurierskie również działają niezawodnie i terminowo.

Czy fotoprodukty mogą przenieść wirusa?

Ani nasze produkty, ani opakowania nie stanowią zagrożenia wirusowego. Eksperci ocenili odbiór paczek i produktów za bezpieczny. Więcej informacji na ten temat można znaleźć na stronie Światowej Organizacji Zdrowia www.who.int.

Jak chronimy naszych pracowników i produkty?

Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia zdecydowaliśmy się wprowadzić ograniczenia w funkcjonowaniu Salonów CEWE FOTOJOKER. Tym samym od 14 marca do odwołania nasze Salony są nieczynne. Pracownicy naszych europejskich laboratoriów pracują w ściśle oddzielnym systemie zmianowym. Ponadto wielu pracowników biurowych ma możliwość pracy zdalnej z domu.

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej