Reklamacja
Każdy towar w sklepie www.fotojoker.pl objęty jest gwarancją producenta oraz warunkami rękojmi, zgodnie z przepisami Ustawy z 23.04.1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U.1964 Nr 16 poz. 93 ze zm.).
W przypadku stwierdzenia wady towaru, prosimy o kontakt:
Bezpośrednio z serwisem producenta (zgodnie z warunkami gwarancji)
W większości przypadków producenci prowadzą własne autoryzowane punkty serwisowe, w których można dokonać naprawy gwarancyjnej wadliwego sprzętu, całkowicie bez konieczności konsultacji ze sprzedawcą – szczegóły opisano w karcie gwarancyjnej dołączonej do produktu. Aby ułatwić szybką realizację naprawy gwarancyjnej, należy wysłać dany sprzęt do serwisu wskazanego w karcie gwarancyjnej, po wcześniejszej konsultacji telefonicznej z danym serwisem).
Autoryzowane serwisy - kliknij i pobierz >
W CEWE Sp. z o.o. (na warunkach rękojmi) pod adresem reklamacje@fotojoker.pl
Kontaktując się mailowo ze sprzedawcą prosimy o podanie w tytule maila nazwy towaru i daty jego nabycia, a w treści opis wady/ usterki.
W odpowiedzi na w/w maila poinformujemy co do dalszego postępowania z wadliwym towarem.
Po wcześniejszym mailowym uzgodnieniu, w przypadku przygotowania przesyłki do sprzedawcy - CEWE Sp. z o.o.
z wadliwym towarem, prosimy o dołączenie:
- wypełnionego formularza zgłoszenia reklamacyjnego
- kopii dowodu zakupu
- kopii druku POTWIERDZENIA SPRZEDAŻY
- karty gwarancyjnej o ile była dołączona
Formularz reklamacyjny - kliknij i pobierz >